WeMind: Ny ansvarig för WeMindbloggen

augusti 22, 2008 kl. 5:34 e m | Publicerat i WeMind-företaget | 4 kommentarer

Jag heter Hillevi Brinkborg och tar nu över ansvaret för bloggen, något jag tycker ska bli både spännande och intressant. Josephine Bernadotte har lagt en mycket bra grund och jag ser fram emot att fortsätta utvecklingen under hösten.

Jag har arbetat på WeMind sedan starten 2006, bland annat med utvecklandet av vårt internetbaserade sömnprogram. Jag läser också sista året på psykologprogrammet på Stockholms universitet med inriktningen kognitiv beteendeterapi.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Tack till Josephine för tiden som varit och välkommen. Hör gärna av dig till mig angående fortsatt spegling av bloggen (mejl står här vid inlägget). Jag har inte din adress.

    mvh,

    Tore

  2. TACK Josephine för att du hållit oss informerade om allt som vi vanliga dödliga missar, hörde att det nu är flera tusen som följer WeMind-bloggen, GRATTIS och lycka till!!

  3. Hillevi, ska bli spännande att ta del av ditt bloggande framöver, jag som följt dig ett tag vet ju att du är begåvad med en skarp penna och ett stort psykologi-engagemang! Lycka till Hille!!!

  4. Ja, känns lite vemodigt att lämna bloggen men kul att veta att Hillevi kommer ta den till nya höjder.
    Tack för mig alla trogna läsare och lycka till Hillevi!
    Josephine


Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.
Entries och kommentarer feeds.

